User Tag List

Thanks Thanks:  0
Likes Likes:  0
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Parrot kit in...

  1. #1
    Regular Member Dwabo's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Carterton, Oxfordshire
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    StatsVehicle Info
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Parrot kit in...

    thanks to jonr today for fitting my new parrot ck3100...
    not much this bloke cant turn his hand to... cheers fella...
    oh, and we forgot to put on the mudflaps again... a job for next week when you are bored ;-)

  2. #2
    On a Sabbatical
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Cirencester
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    StatsVehicle Info
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    sorry i was a bit slow mate, didnt wanna rush as the pain was quite bad today in the end.

    Thanks for the company tho mate, appreciate it

    Mudflaps......... ah yes them ones we have forgot twice now lol third time lucky mate

  3. #3
    Regular Member Dwabo's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Carterton, Oxfordshire
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    StatsVehicle Info
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    slow... i didnt wanna say anythin... lol

    only kiddin mate... job well done!

  4. #4
    On a Sabbatical
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Cirencester
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    StatsVehicle Info
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    why you little.......

    i love this codeine, im floating, just had 120mg

  5. #5
    Regular Member ditchp's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    The world famous city ground
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    StatsVehicle Info
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by jonr View Post
    the pain was quite bad today in the end.

    cricky martyn what was he using his END for

    great piece of kit the 3100 and top job guy's
    Midlands Mod Shop - NFFC.

  6. #6
    On a Sabbatical
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Cirencester
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    StatsVehicle Info
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    my "end" as you put it is very sore lol

    due to having an opp on tuesday and the surgeons whacking a camera and varoius pipes and tubes up "it"

    about biro diameter

    always gotta lower the tone ent i

  7. #7
    Regular Member ditchp's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    The world famous city ground
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    StatsVehicle Info
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    sound's painfull, dedicated vec-c'er but in pain, hope you looked after him martyn
    Midlands Mod Shop - NFFC.

  8. #8
    Regular Member j13hdb's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Nottingham
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    StatsVehicle Info
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Oh well Martyn-you'll be able to talk to the TALKING CLOCK now!!!!

  9. #9
    On a Sabbatical
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Cirencester
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    StatsVehicle Info
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    sounds painfull.... cor i wouldn't wish that sorta pain on anyone

  10. #10
    Regular Member Dwabo's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Carterton, Oxfordshire
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    StatsVehicle Info
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    lol..hugh... thanks mate.. i lost your number.. so i wont be calling you then...lol

Page 1 of 2 12 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Got the parrot kit but...
    By vectraboyy in forum Vectra C / Signum Car Chat
    Replies: 0
    Last Post: 3rd July 2010, 18:16
  2. Parrot kit. Which one???
    By Caterman in forum General Chat
    Replies: 16
    Last Post: 7th February 2008, 00:20
  3. Parrot
    By AJA in forum Comedy & Humour
    Replies: 5
    Last Post: 17th April 2007, 12:24
  4. Parrot HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    By Jamie in forum Electrical & ICE (including SatNav)
    Replies: 28
    Last Post: 31st March 2007, 15:18

Visitors found this page by searching for:

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •